Parning

***

Till er som frågat vilka hundar som ska paras i början av nästa år så har ni foton här på dom =)
Dvs det kommer bli trefärgade valpar =)

Jag har haft äran att passa två st avkommor efter hanen vid två tillfällen o dom båda var helt underbara i temperament.
Jag hoppas även på att behålla en tik från denna kombinationen då jag tror den kan bli väldigt lyckad.

Har dock ögonlysningen kvar att göra på tiken men ska boka in en tid nu snart till henne.


Pappan:  Japansk Import, Dansk champion o Nordic Winner (Ägare Menine´s kennel)
Vikt 2,6 kg


Mamman: Från min egen uppfödning efter Menine´s Titania och Golden Leafs Flash---> (hanen/pappan till henne finns numera inte kvar i Sverige)
Vikt: 4.7 kg
Mankhöjd: 31,5 cm



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0