Porr-kudde

***

har varit hemma hos mamma o pappa idag...
hade katten med mig....tarzan fick "ko-ögon" *skratt*

Har jäklats lite med zack ute i trädgården idag...=)
Han älskar ju sin boll =P
Sen mös jag med honom en stund i soffan precis innan mamma körde mig o katten hem....
Bara längtar tills min fot e bra så jag kan göra en massa andra roliga saker med hundarna =)
Typ järavallen ner till ån rastgården osv...ser fram emot det otroligt mkt....

Men just nu har jag fått strikta order om att sitta/ligga med foten i högläge dagarna i ända...
kommer bli skitsvårt för mig för jag hatar o sitta still...
Men men min fot kommer inte läkas sålänge jag inte kan hålla den still o låta den vila...
Men som dom flesta vet så är det lättare sagt än gjort....
Kommer klättra på väggarna innan min fot har läkts....
har iaf fått gjort ett nytt gips/skena som jag ska använda (när den e klar)
I DENNA VÄRMEN =(
Men tur e så e d inget permanent...utan jag ska bara ha det på om jag ska stå eller gå...ska jag sitta/ligga kan jag själv ta av det =)
Måste ha detta ett tag nu för o hålla foten i så stilla läge som möjligt så den kan börja sin läkningsprocess....
den vill nämligen inte läka på nåt konstigt sätt som det är nu =,(
ush ja e sååå trött på allt med min fot för tillfället...har gått o haft problem med den nu allt somm allt i 2 1/2 år....
När ska det vända?

Nä nu ska jag inte klaga mer Ikväll...

Godnatt på er!

Bjuder på en bild på Zack Lady ,o i hörnet ser ni Ladys "porrkudde" *skratt* den vaktar hon med sitt liv =P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0