Red bull

...ger dig viiingaaar!
haha gissa vad jag sitter o dricker just nu =P


♥♥♥
Jag tror inte längre att d var en kattunge jag räddade.....
jag tror allt det var en liten chimpans-bebis...
Simba vill nämligen klänga sig fast i mitt linne o sitta i famnen heeeela tiden......
min lilla sötnöt =)
Just nu har jag stoppat han innanför linnet så jag slipper sitta o hålla han...haha han sitter o halvsover för tillfället =P
Han har precis druckit en flaska med välling så han lär nog somna när som =)

♥♥♥

Nästa vecka blir det bio =)
Eclipse! ...med min bästa gumma Tina =)
E så sjukt glad över att jag har henne som vän...
Finns inte många som hon nämligen =)
Vänner som dig finns det inte många av !

Var igentligen tänkt att Philip med skulle hängt med...men han kommer inte hem (som d var planerat)...=,(
Fast han var iofs ingen stor fan av dom filmerna ändå haha...
Så han gråter nog inte blod för han missar det =)
Vi går o ser nån annan bio med dig gubben när du kommer hem =)
Promise =)

♥♥♥

Nu ska jag gå o byta om för Jane o Dennis kommer förbi om en stund...

Hej svej!






Kommentarer
Postat av: Tina

E super glad ja har dig med gumman. Vet att du alltid ställer upp om de e något. Längtar tills vi ska gå på bio :)

2010-07-03 @ 21:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0