Röstånga marknad =)

***

Fick inte mkt sömn inatt....katten drev mig till vansinne....när kl var 6 imorse (o jag fortf inte fått nån sömn) ville jag fan bara gråta!

Åkte till röstånga marknad med mamma o pappa idag....(efter ytters få timmars sömn)
Var först hemma hos dom o lämnade mina djur =)
Så jäkla skönt att zack o tarzan o ache har accepterat katten så bra dom oxå...


well well pappa hade varit o köpt redbull till mig så de var de första jag fick i magen denna morgon =)
(dock inte det sista för jag syndade med langos idag på marknaden =)


Åkte till Röstånga marknad.... =)
O vi skrattade för både pappa o jag gick lika illa...o ojämt var det i gräset o lätt o trampa fel...vi var sååå nojjiga över att hamna fel med våra fötter =P


Vi köpte slushpuppy o fick alla tre ont i huvudet *skratt*

Fick köpt lite annat smått o gott idag oxå=)

* Kattsele
* massa kattleksaker till Simba =)
(som han just nu leker med för det plingar i hela bygget haha
* En välkommen skylt med katt på =)
* Tre diadem (obrytbara *kanon =)
* En supersnygg väska som jag bara älskar =)
* Ett armband
* En drömfångare
Känns som jag har glömt nåt...hmm?


Efter marknaden åkte vi hem till mormor o morfar en liten sväng....
jag mös en stund med Loppan (deras hund =)
Snackade lite med morfar om tatueringsdax =)
Vi ska ju båda tatuera oss =)
Sen fick jag en kattbur av mormor...helt ny i stort sett....o stor =)
Den jag hade innan var ganska liten,...denna känns bättre att frakta han i =)


När vi kom hem så var jag en sväng uppe hos ett par grannar hos mamma o pappa som ville se min katt....

Efter det kom min moster o hälsade på =)
Jag kollade på hennes änglar hon hade med sig =)
Fastnade för en som jag ska köpa =)
Lånade en film av henne som jag ska lägga mig o kolla på nu efter jag bloggat (shutter island).
haha hon fastnade för Simba =)
 Hon ville ta med sig han hem. =)


Efter vi fikat o haft oss en stund så följde hon med hem till mig en sväng för o kolla hur jag bor (hon har inte varit här innan nämligen).
Hon lånade några filmer utav mig...
jag skrattade när hon o mamma skulle gå till parkeringen sen,....
Varför går alla som e här för första gången fel när dom går härifrån o ska till parkeringen?
Alla går alltid åt fel håll när dom går utanför dörren...
Min moster var helt 100 på att vi kom från andra hållet när vi gick hit? haha...


Nä nu blir det thriller på schemat.....Shutter Island =)

Go kväll



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0