Shopping

***

Åkte till centan idag med mamma...
Var tvungen att ha ett par nya skor som jag kan ha när jag ska ha min benskena på....
hittade två par som jag köpte =)
Så där gick 400 på skor idag....billigt o bra =)

Sen köpte jag även

2 nagellack
1 linne att träna i
1 tröja att träna i
Solglasögon
en ring (som igentligen kostade 400 kr)(mamma blev knäckt för jag tog köpte den sista *skratt* hon ville med ha den.
2 par örhänge
Nyckelring
Underlagscreme


Sprang på Stoffe där ute med...pratade som hastigast med honom...har ju inte träffat han sen vi jobbade ihopa på Scan...

På hemvägen körde vi in om på Ica o handlade middag...


Väl hemma sen hos mamma o pappa så hade mamma fått hem nya änglar från Lena =)
Så där hittade jag o mamma såklart änglar att köpa =)
Sen ställde jag mig o lagade middag till oss...
Sjömansbiff med rösti o pepparsås (mums...ibland syndar jag allt =P

Nu ikväll pratade jag en stund med min gumma Tina...=)


Imorgon ska jag ner i byn o köpa ny kattmat till Simba

Sen på kvällen kommer Tina o hennes syster hit för o titta på Cindy ( ja även de andra hundarna såklart men framför allt Cindy)


Nu ska jag fånga mitt monster som sitter o klättrar som en apa i mitt tidningsställ sen ska jag hoppa in i ett bad!

Go kväll

(gissa vad som väntar på mig i kylen nu =) mmmm hubba bubbar =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0