Tummen upp

****

Har suttit o lyssnat på Magnus Betner på Youtube idag ...han e för jäkla rolig...helt klart min favorit-komiker.
Tummen upp för han =)

***

Pratade med mamma i eftermiddags...dom var på sjukhuset.
Trodde dom skulle komma inom det närmsta ....
Men kom inte förrens nu för typ 10 min sen grrrr...
hon hade vatt in om o handlat till mig på hemvägen iaf *snällt*

***

Haha hade ställt klockan på ringning imorse för jag skulle upp o hinna med o fixa lite innan jag o pernilla skulle till gymmet....
haha men dock kunde jag sovit hur länge jag hade velat....
För när pernilla gick in på datan o kollade öppetiderna så har JAG sett fel...det är inte förrens IMORGON där var bemannat *grrrr*
Så vi får göra ett nytt försök imorgon istället =)
Andreas skulle oxå börja träna med oss....kul om man är några stycken ju =)
Är det en av oss som inte orkar nån dag så är det ändå att man har sällkap med nån =)
Känns som jag o pernilla kommer va duktiga med träningen iaf ....hon e en sån som inte ger upp i första taget med det iaf =)
Ibland behöver man ju nån som pushar en =)
tidigare när man tränat med andra har det ju bara varit jag som varit peppad med träningen =(

***

Känner mig förresten sååå duktig idag....
har suttit i trädgården o rensat bort allt ogräs mellan plattorna...(vilket verkligen behövdes haha)
***
 
Nu blir det dammsugning, duscha o sen får vi se vad kvällen har att erbjuda *blink*

Puss på era nyfikna små näsor =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0