Jordgubbar

****

Idag har jag haft fullt upp hela dagen...
Började med att jag vaknade tidigt...var uppe o släppte ut hundarna gav dom frukost o katten sin frukost...
Sen hoppa jag ner under täcket en stund till =P =)


Sen ringde mamma o väckte mig....
Så vi begav oss ner på banken o sen handlade vi....
O idag insåg jag att jag måste fixa nytt Id-kort....
sucka* jag börjar bli gammal =(


grrr såg en riktig snygging idag....haha mamma sken upp som en sol när hon såg mitt leende *haha*
 kul man kan bjuda på sig själv lite =P
men suck vad snygg han var....
jag stod o skulle välja jordgubbar, men kunde inte riktigt koncentrera mig *skratt*
Tankarna var långt ifrån icas lilla jordgubbshörna ;P

På väg hem från ica skulle vi ta hållet genom gågatan i kävlinge....
Mötte Pernilla som var ute med choko....så vi snackade en stund med henne....
haha hon bara skrattade åt mig när jag berättade om killen på ica =P
Tyckte jag var knäpp ....men mamma tillomed påpekade att han såg jättebra ut =)
Exakt min stil på kille... =)


Imorgon ska jag in till sjukhuset i Lund....
ska va där kl 13.00...
ush va jag e trött på att åka hit o dit på olika sjukhus nu...
malmö, malmö malmö malmö malmö, kävlingeläkaren x antal ggr, Halmstad, Halmstad, Halmstad, Halmstad, Halmstad o nu Lund oxå....
Sen upp till Halmstad snart igen ännu en gång....
Ni förstår att jag börjar tröttna på alla dessa sjukhusbesök va?


På lördag ska jag o pernilla fixa våra nya gymkort =)
Wihooo =)
Sen blir det till att träna minst 5 dagar i veckan framöver =)
kan ju träna precis när vi vill på dygnet...skönt o slippa behöva tänka på öppettider osv =)
kul att hon oxå e lika peppad som jag =)
Då tappar man lixom inte motiveringen =)
(dock får vi ta solningen nere i byn =)
Men det funkar för oss det med =)


Måste anmäla Kelly o Ache till Sofiero nu snart....
Pernilla påminde mig idag =)
hade igentligen bara tänkt att anmäla Kelly...
Men mamma satt bredvid i bilen o höll på o svälja tungan när jag sa enbart kellys namn...haha hon ville att ache med skulle dit o ställas....så det får han väl göra =P


Nä nu ska jag stoppa några jordgubbar i näbbet o sen ta tag i städningen

hej svej
//Hellis




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0