Ärliga människor <3

♥♥♥

Tacka vet jag ärliga o normala människor som berättar sanningen, när andra gärna för den bakom ljuset....

Men hade nån igentligen räknat med nåt annat???? *skratt nej..verkligen inte.

♥♥♥
Idag har Simba få sitta ute i trädgården en stund i sele...(han gillade det inte så där jättemkt haha)....
Men jag antar att det är en vanesak....

Han e för rolig....han har börjat jaga hundarna här hemma o fångar deras svansar o deras långa päls på benen...
han e en riktig liten tuffing nu =)
O så skönt han har börjat lägga på sig lite....han var så himla klen när vi hittade honom ju...
(antar att det lönar sig att ställa klockan o mata han var tredje timme dygnet runt =)

Han fick bada igår...vet ju inte vad han har legat i o så innan jag tog hand om honom...
Så det blev en dusch med fructis shampo ....(jag vet det inte e de bästa att duscha han i...men det enda jag hade hemma för tillfället).

Han har börjat låta jättegulligt när han dricker ur sin nappflaska med....

♥♥♥
jahopp då e d helg...igen...dagarna springer undan här nu...
Hade igentligen velat på bio denna helgen...med de får väl bli i veckan ist...Tina hade semester nästa vecka =)
Vi ska gå o se Eclipse =)
*wiiihooo =)
Äntligen äntligen äntligen o åter äntligen har den kommit ut =)

♥♥♥

Har lovat Ina att jag ska göra en hårförlängning på henne en dag...
Gjorde ju en halv på amanda häromdagen...
Ska göra resten nu i veckan på henne...

Skrattade när madde sa jag borde bli frisör...
Gör både slingor o hårförlängningar på folk...
Ja men det e oxå allt jag kan =P
haha sätt en sax i handen på mig så får ni bara håret totalförstört *skratt*

♥♥♥

har aningen panik här hemma....
Har inte fått dricka en enda redbull idag....GAH!
*ångest*
Jag vet jag borde försöka göra mig av med det beroendet...men det är mkt lättare sagt än gjort!

♥♥♥

Trevlig helg kära läsare!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0