Tattoo

****

Satt o kollade på en kennelhemsida igår med min moster Lena =)
Hon e ju intresserad av en ny ras =)
Dogue de bordeaux =)
jag har alltid själv oxå varit lite förtjust i den rasen (ända sen man såg filmen turner and hotch som liten haha =)
Super fina hundar iaf =)

men den hon har nu e oxå jättefin...blandning mellan mastiff o rottis....men samma färg som ovanstående hundar =)

Vi kom in på tatueringar oxå =)
O när jag sa var jag skulle göra (eller rättare sagt ETT av ställena jag ska göra på) så sa hon att hon oxå alltid velat ha där...=)
Har som sagt TVÅ st jag ska göra nu snart =)
En text o en bild =)
Skitsnygga =)
Morfar skulle komma o hämta mig en dag så vi skulle åka o boka in tid för o tatuera oss =)


Hrm får jag förresten nämna att jag INTE kollade på filmen igår? haha
Shutter Island....
Bangade när det var för mörkt *tsss'
Ska jag se en sån film själv ska det vara LJUST ute =P


Hihi ska fota o lägga in bilder ¨på sakerna jag köpte igår med =)
E ju supernöjd med dom =)


Well nu ska jag försöka få i mig nåt att äta....MÅSTE skärpa mig med mina måltider nu!

Hej svej på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0