Ålder?

***

Phu hunnit med en massa idag känns det som =)

Dagen började med att vi åkte in ett snabbt ärende till polisen i Lund.

Efter det åkte vi till Nova o shoppade =)
var även in om på Öb o handlade lite där med =P

Fick handlat:

* Ceriste nagellack...gräsligt så det var snyggt haha
* Mascara
* underlagscreme
* Rouge
* Nya blommor till köksfönstret (plastic fantastic of course =)
* Ny hundsäng till Ache
* Kaffemuggar med pappisar =)
* Skor
* Hmm köpte en massa mer men orkar inte dra upp allt...haha tror inte ens ni e intr av allt ändå =P

Tog en fika på Nova med....

var inne i en skoaffär för jag hittade ett par sjukt snygga skor (utan klack såklart =)
MEN ack den lycka som varar....min högerfot e fortf rent för stor =,(
Så det fick bli ett par andra ist
haha hittade ett par sjukt snygga med en superhög klack oxå....självklart var jag tvungen att prova dom =)
Älskar höga klackar men men....those days are gone =,(
fick SITTA med dom på o va lycklig någon minut iaf...
Jävla jävla...jävla fot!


Köpte ett örngott till mamma där det stod
Världens bästa mamma =)

Hade igentligen inte alls tänkt köpa smink idag....
Men (fråga mig inte hur det har gått till) så har tydligen min hy ändrats för den underlagscemen jag ALLTID haft passar tydligen inte mig längre *grrrrr*
Så de flaskorna jag har av den (oöppnade såklart har jag ingen nytta av länge grrr)
Hur 17 kan hyn ändras sååå pass mkt på så kort tid???? e d åldern eller????
jaja shit the same....fick köpt nytt märke o allt nu....får väl acceptera att man börjar bli gammal o att hyn har ändrats?
hmmmmm?

Jag svor åt några på parkeringen i lund så mamma fick fart in i bilen....
Haha hon verkar inte förstå att det är JAG som har käften med mig...
Det är JAG som får ta konsekvenserna för det jag säger...
Haha hon får lika mkt panik var gång =P
Pappa därimot e på samma nivå som mig med det där haha....
Vi säger rakt ut vad vi tycker o tänker....


Väl här hemma så tog jag tag i städningen....
Städade kattlådan
Borstade hundarna
Satte katten i sele i trädgården så jag kunde springa in o ut genom dörren o vattna blommorna...

Efter det så satte jag mig o läste min "Veckans Nu" =)


Nu ska jag in o tappa upp ett bad o sen ska jag slänga mig framför en film efter det =)


(skratt Tina! : jag har hittat en jake-kopia haha)
Måste visa dig bild sen ! =)


hej svej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0