Bakfull

****

Var på Sexparty hos Tina igår.....
Hade riktigt kul....
 Men känner idag att det blev nog lite fööör mkt vin för min del......
Pernilla kom upp till mig innan på kvällen o höll mig sällskap medans jag gjorde mig iordning....
Sen kom Tina o hämtade oss.....

Jag hade inga planer på o dricka igentligen igår....
men det blev en hel del vin till slut ändå....
Jag har ju inte druckit nåt sen februari lixom.....
Så gissa om det slog på haha.....
Mådde INTE bra när jag vaknade imorse.....
O har mått skit hela dagen idag med....inte ens bra än =S
Detta e fan den värsta baksmällan jag haft någonsin....
O såklart ihop med baksmällan har man även lite ångest med...hrm..


Pratade med Tina innan....
Men det kändes mest som ja bara låg o beklagade mig för henne över hur dåligt jag mådde,,,,
Stackars tina som fick stå ut med mitt självömkande haha...

Pratade med Jane med för en stund sen....
Hon skulle nog komma upp hit sen så vi skulle äta pizza....
Vilket behövs eftersom min mage e helt tom på innehåll...
hrm...som sagt...värsta hangovern ever!
Typiskt en sån här dag som jag alltid kläcker ur mig att jag aldrig nånsin ska dricka igen...


Nä nu ska jag in i en dusch

Go´kväll

Såhär har jag sett ut hela dagen idag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0