Beroende

****

Fy vad jag har varit trött idag....
Vi kom ju inte i säng förrens 4 imorse....fåglarna sjöng o allt därute...grrr hatar dom jäkla fåglarna...håller mig alltid vaken...


Jag låg o fick en skrattatack imorse...kunde inte sluta skratta...skrattade så jag grät....
Längesen jag skrattade så mkt ...


O Jane fick jag till o skära vattenmelon idag...haha hon bara
-men hur ska jag göra det?
-Kniven går ju inte igenom...
-Ah detta går inte
- Ja du får äta den som den blir...
Vet inte om d var vattenmelonen som var för stor eller kniven för liten....*skratt*
grrr hon skulle iväg o bada pool idag....mysigt =)
Hon var så snäll o tog alla hundarna en sväng innan hon gick hem....=)


Syrran kommer hit senare idag....
Jag ska slinga hennes hår....
Oxå bad jag henne köpa med sig RB till mig....
hon bara med stor text i meddelandet med...
-SLUTA MED DOM D E INTE BRA!
jag VET att dom inte är så bra o dricka...men vad gör man när man e beroende?
hmm...

Fy fan va jag e sleden idag....
jag måste vända rätt på dygnet snart ....
Jag e fan vaken hela nätterna o somnar på morgonen o sen väl där blir d inte många timmars sömn innan man ska upp ju...
Inte konstigt jag börjar känna mig gammal o sliten....o framför allt se gammal o sliten ut!
var gång man kollar sig i spegeln blir man ju rädd för man känner inte igen sig själv längre...


Pappa hade varit o hämtat Davys aska imorse....lilla gubben....
Du finns i våra hjärtan *alltid*


Nu ska jag diska undan lite tills syrran kommer....

Have a nice day!

ibland får man bjuda lite på sig själv *skratt*





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0