Bitterfitta o Svensexa

****

hade Jane o neo sovandes här inatt =)
Kollade massa film =)
Först såg vi fools gold som mestadels hackade sig igenom hela jäkla filmen grrrr 
sen såg vi paranormal activity (fy fan va rälig den var) brrrrr...
Tur Jane sov här *skratt* hade aldrig sovit ensam efter den filmen....fast d var iofs ljust när vi gick o la oss =P

idag hämtade mamma mig o Jane....
vi åkte ner i byn o handlade ....mestadels onyttigheter *fy skäms på oss =P

O utanför Netto på Torget så fick vi en syn *skratt*
Dom hade svensexa =P
Massa nakna killar haha....
Som stod o gned sig mot blommorna o dansa ballongdansen ...den enas ballong flög iväg o han visade allt *skratt*
Sen när vi kom ut där så började dom ropa efter oss o ville låna mina kryckor haha =P


Nu inatt ska Jane sova här igen...
Blir film o snacks (snacksen har vi lite dåligt smavete för får jag erkänna, men får ta en extra träningsdag nästa vecka så blir det nog bra =)'


Haha sen har Jane döpt om kelly till "Bitterfittan"....
haha hon morrar o säger till Neo hela tiden här hemma *skratt*
Jane kan va för rolig med sina komentarer ibland....


Nu ska jag ut o ta en cigg sen ska jag o jane ta våra vovvar o krypa ner i soffan o kolla film =)


Trevlig lördag på er!
Ta en grogg för oss oxå

Puss o kram

Här bjuder vi på lite ögongodis till er =)=)
Grrrr snygg som få =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0