Braveheart

***

Har legat o kollat på filmen Breave Heart nu ikväll....
*snyft*


Sen har jag snackat med ******* i telefon ikväll igen ..ler ♥
hmm inte nämnt mkt om detta ämnet i min blogg de andra dagarna hehe....
Vissa saker har jag allt hållt för mig själv *blink*
Men idag fick jag avslöja lite tyckte jag hihi...
Men mer än såhär delar jag inte med mig....iaf inte än *hehe*


Haha just nu är min katt ute på äventyr med kelly i hallen ....kul nu när hon har börjat gå på små upptäktsfärder =)
Världens goaste lilla katt det där =)
har precis matat henne så nu tänkte jag lägga henne i sin korg så vi kan sova en stund innan det är dax för hennes nästa matning....*känner mig nästan som en småbarnsförälder..haha...
Matning, kissning osv haha...jobbigt speciellt när man ska mata var 3:e timme lixom....
Ska bli skönt när hon e så gammal så hon kan äta själv....
Kommer underlätta enormt mkt...
Det dryga nu när hon har börjat gå är att hon kryper över sin korg om nätterna o går på sina egna upptäcktsfärder i vardagsrummet....sen blir hon vilsen...o väcker mig genom att sitta o skrika på mig så jag får kalla tillbaka henne igen...
(o detta blir såklart mellan matningarna som är var 3:e timme...Ni förstår att jag inte får många timmars sömn numera va? haha)


Nu ska jag ringa till ***** och säga godnatt...=P
Sen ska jag krypa ner under täcket o få min skönhetssömn...eller iaf 3 timmar utav den =)


Godnatt gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0