CINDY HEMMA =)

*****

Pratade med Ladys uppfödare en stund i telefon igår =)

Idag ringde dom från djursjukhuset....
Så jag fick tid att hämta Cindy =)

Pappa ringde senare hemifrån farmor o farfar...
Jane o pia var oxå där...
Så jag bad han höra med Jane om hon ville med o hämta Cindy...Vilket hon såklart ville =)
Så vi bestämde tid o så dom skulle hämta mig...
Haha jag fick ringt upp han igen frågade  om han kunde köpa med sig en red bull till mig =)
Hans svar- Ja jag skickar in Jane o handla
Då hör man Pia i bakgrunden
-Nej du ska inte dricka nån redbull Helena!
haha hon visste direkt vad det var jag ringde om =P
hmmm jag tror bestämt att min omgivning inser mitt beroende *skratt*

Men väl när pappa o Jane kom...ja då fick jag min redbull...såklart  =)

Kom in på djursjukhuset o fick hämtat min underbara vovve =)
Jag gick ensam in i rummet o hämtade henne...pappa o jane satt kvar i väntrummet.
När jag kom in i rummet så blev cindy överlycklig...=)
Hon stod på ett bord o blev torkad för hon hade fått duscha (efter allt blod som hade kommit när vi åkte in i fredags)
O när jag kom in så skrek hon rakt ut o slängde sig över mig...jag fick massa blöta pussar o kramar av henne =)
hon slängde sig upp i famnen på mig =)
Hela jag var oxå blöt sen...
Veterinären där sa hon hade varit en mkt omtyckt patient.
Hon var hela tiden så himla glad o mkt väl uppfostrad sa hon =)
Men så pass glad som hon blev när hon såg mig hade hon ju inte varit där =)
Hon var så söt när hon stod där helt ruffsig i pälsen efter handdukstorkande o grejer =)
O med sitt lilla bandage om benet efter droppet.

Fick hämtat ut medicin o specialmat till henne på apoteket sen....
Hon ska få äta en speciell burkmat ett tag nu...
Ett par skedar åt gången bara ....
Just så hon inte blir dålig i magen igen o börjar blöda!
Antagligen har råttgiftet frätt rätt mkt =(
Hon ska även äta k-vitamintabletter ett tag...

På vägen hem sen i bilen så fick jag sms av tina som ville höra hur det gått med cindy =)
O 'även Ina har hört av sig idag för o höra hur det har gått =)

 i övrigt vill jag tacka alla som har engagerat sig och alla som har brytt sig om att hör av sig för att höra hur allt har gått med Cindy ....
Tack för ni visar att ni bryr er =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0