Den ene värre än den andre

****

Har bytat mat till dogsen igen....o denna maten bara älskar dom...skönt att ha hittat nåt som dom tycker smakar iaf...
Nu tar maten slut snabbt i skålen....annars har den alltid stått orörd flera gånger med den andra maten...


Idag har jag o jane varit nere o tränat o solat =)
Vi e såå duktiga så =)
jane fick sms under tiden där nere *skratt*


haha vi hade rätt kul i bilen på väg till träningen med....
på nåt sätt kommer vi alltid in på ett spår som alltid slutar med att antingen jane säger
-Var hittar du dina killar helena?
Eller jag säger...
- Jag träffar bara fel killar!
Haha ja jag har inte haft nån vidare tur på den fronten genom åren får jag erkänna *skratt*
Den ene e värre än den andre...
men tur vi kan skratta åt det åtminstone...


weee längtar sååå tills eclipse kommer på bio =)
Ska gå o se den med Tina Jane o Philip =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0