Det man inte har i huvet

....får man ha i benen...så sant som det är sagt *skratt*


P
ia körde oss ner till träningen igårkväll.....
Släpper av oss o kör iväg....
När vi väl kommer fram till dörren så är där stängt (sommaröppet) Som vi hade glömt.....grrrr...
Ingen av oss har mobil ...
Vi kunde lixom inte stå där ute i 1 1/2 timme o frysa....
jane har ALLTID sin mobil med sig dit...utom igår för då hade hon glömt den....såklart *grrrrr*
Vi fick börja traska upp genom skogen för vi visste att Pia var hos farmor i farfar på Kullen...
Men fyyy fan vad det gjorde ont i foten.....
Jag klagade redan vid de nybyggda villorna där nere vid viken.....
När vi komemr upp till den långa backen i skogen säger jane att vi aldrig kommer komma fram i den farten *skratt*
Så hon ber mig halta mig fram till de gula bommarna så springer hon upp till farmor o farfar o hämtar pia o bilen under tiden....
Självklart hängde regnet i luften....hade bara fattats att det skulle börja ösa =P
(dock höll det sig sån tur var =P)
Jaja jag haltar mig upp till bommarna genom skogen (jag hatar gå genom där ensam =-/
Men mötte två joggare under tiden....kändes lite tryggt iaf =P

hann upp till bommarna o väntar typ 5-10 minuter....så kommer Pia o Jane
Vi kunde inte mer än gapskratta....
(vilket jag iofs gjorde medans jag väntade oxå)

Jaja Jane fick sig sin löparrunda o jag fick mig en liten haltandes promenix genom skogen.....
SÅ lite motion fick vi iaf (nu med tanke på att det inte blev ngn träning)

farfar hade stått ute i uterummet när Jane kom springades.....
han sa...-där kom ju Jane
O farmor o pia -nej dom e o tränar!!!
2 sec senare hade hon kommit inflåsandes genom dörren *skratt*

Nästa vecka kommer vi kolla upp öppetiderna extra noga tror jag bestämt =P

*****

Igårkväll blev Cindy dålig....först fick hon nån bergochdalbana genom magen tror jag....för hon kund einte hålla sig utan gjorde inne flera ggr....o sen nu kräker hon....massa slem....
O har kräkt hela natten....
Inte pigg alls. =(
Får hoppas hon blir bättre frammåt dagen..annars får jag ringa veterinären....

*****


Nu har pappa precis varit här o hälsat på =)
hade cyklat hit....
(kan ju inte gå med sin fot).
Med sig hade han filmen New Moon som han köpt till mig *jippiieee =)
jag har ju tjatat länge om dom filmerna nu =)
Ska köpa ettan med =)
O trean när den väl kommer ut hihi =)
Sen hade han en redbull oxå till mig =)
Mums =)
När han cyklade hem sen så tog han med sig Lady i cykelkorgen *skratt*
Så hon ska sova hos dom inatt....

*****

Idag bjuder jag på bilder på mina älskade hundar...Visst är dom bara underbarast???

Lady


Cindy


Kelly


Zack O Lady


Lady


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0