Ögongodis

*****

Mamma o pappa var här borta innan o lämnade lite saker till mig som dom hade handlat
Oxå ville dom såklart se kisen...
Mamma tyckte det var kul att hon har börjat knata rundor =)
Har haft henne ute på gräsmattan en stund nu ikväll....
Hon gillade det inte jättemkt precis...
Smög runt lite iaf sen satte hon sig på mina fötter o ville upp i famnen igen...
Min lilla bebis =)
Nu har hon precis ätit kvällsmat o nu smyger hon runt här i hemmet =)
******

Har svinmkt o städa o plocka undan idag...
Hundarna har aldrig fällt så mkt som dom gör nu....
All vinterpäls åker av ju....o även fast jag borstar dom var dag så ligger här tussar i hörnen ...hmm det gillas inte grrrr...


Snackade en stund med ********* innan idag....
han skulle titta förbi en sväng o säga hej när han körde genom kävlinge senare ikväll...
Mysigt med lite sällskap =)

Nä nu ska jag borsta hundarna, städa o duscha =)

Trevlig kväll kära läsare =)

Ikväll bjuder jag på lite ögongodis *mums*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0