En glittrande röd Krabba

****

Idag har jag varit ganska duktig =)

*  Var först o tränade o solade med Jane
* När jag kom hem så klippte jag gräsmattan
* Sen borstade jag hundarna 
* Efter det så dammade jag
* Oxå dammsugade jag...
*Sen har jag ätit hela TVÅ måltider ...Sallad o  yoggi...
(äter normalt bara en gång om dagen annars...vilket jag försöker bättra mig på)
=)
* Oxå har jag hunnit göra en ansiktsmask idag =)


Imorgon ska jag följa med till Therese o titta på bebisen =)
Ska bli kul...
man är ju sååå nyfiken hihi =)

Hade en diskussion med Jane häromdagen....
jag fattar inte varför man säger t.ex en Rosa flamingo? Hallå finns d fler färger än rosa på en flamingo?
Eller en gul kyckling....(e inte alla kycklingar gula)
Eller en gul sol...? (men där hade jane en synpunkt...solen kunde variera i färg...haha du har så rätt gumman =P)


Har förresten köpt en ny bodylotion som jag bara rent av ÄLSKAR =)
Luktar såååå sjukt gott
o sen är det lite glitter i den med...
helt klart en favvo i sommar =-)
förr användr jag alltid Niveas med glitter i...
men nu har jag bytat till denna som luktar mkt godare ....


haha fan va solningen tog idag....
När jag kom ut ur duschen precis så var jag röd som en krabba =P
oj förlåt....en glittrande röd krabba *skratt*





Kommentarer
Postat av: sara =)

Kycklingar kan klart ha andra färger! Min morfars brukar vara tvåfärgade: Svarta och gula samtidigt!

2010-06-09 @ 16:15:30
URL: http://saralofvendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0