Fest i Svalöv

****

Tina ringde mig innan ikväll o frågade om jag var hungrig?
Jaaaaa!
Jag hade inte ätit nåt på hela dagen....haha helt tomt i kylen =P
Så vi åkte till lödde o käkade....


När vi kom hem sen till henne så satt jag o gosade med skrållan o ronja medans tina duschade o sminkade sig....
Sen hem hit här så duschade jag o sminkade mig....
o gissa vad?....rätt som det är så hör vi vår tävling på radion o ringer in som två galningar på bådas mobiler...syrran ringer under tiden o jag bara skriker i panik.....SLUTA RING RING INTE!!!!
Haha...
Kommer hur som helst fram ....o dom säger att vi ska lägga på så ringer dom upp om vi går vidare ....men NEJ!...grrrrrr.
jaja vi gjorde ett tappert försök =)
haha tina stod med sin mobil o sagt mitt namn....o jag ringer från min mobil o måste säga tinas namn om jag kommer fram *skratt* (fråga inte ens hur det blev så invecklat haha)
Jag stod med ett öga målat o skrek med mascaran i hand haha...

jaja vi har fortf chansen via internet kvar gumman...jag e iaf i finalen där =)

Vi åkte sen till Svalöv på fest hos syrran o david....
Vi spelade kubb o sånt kul =)
Men sen när det blev för mörkt fick vi ge oss in istället =P
Längesen jag skrattade som jag gjort ikväll....
Kändes verkligen som jag behövde detta....
Skämtet om väskan o lipsylet var bara så klockren....fy fan va jag skrattade!
Men kvällen blev dock inte sen för oss....när klockan var runt halv ett begav vi oss mot Kävlinge....Medans syrran stod kvar o dansade på bordet *skratt* haha hon e galen....
(tack för lånet av klänningen ikväll Tina =)


Imorgon blir det Sexparty hemma hos tina...
Syrran sa hon skulle med, men  jag undrar om hon verkligen orkar det imorgon *skratt...jag känner min syster allt för väl haha

 jag skulle få öl med mig hem ikväll tills imorgon....men tror ni inte jag glömde det grrrr....
O inte nog med det...jag fick syrrans earl grey ljus =)
MEN glömde det såklart i Tinas bil !!! GRRRRRR
jaja får ta det imorgon =)

Nu säger jag godnatt!

Kan ni förstå att jag har ont i min högerfot????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0