Grattis Tess

*****

Satt o kollade lägenheter i bostadstidningen idag....
Dom säljer en lägenhet där i det området som Jakub bodde....i samma länga fast ett nummer mellan....
Vet inte varför men det dyker hela tiden upp saker som påminner mig om jakub...nu idag var det lägenheten, för typ en månad sen kollade jag almanackan...ja då var det jakobs födelsedag (2Maj), sen skulle jag skriva in nåt på den 22:a o då kom jag på att det var den dagen jacob dog =(
Whats next?
har absolut inget emot att bli påmind om honom....men tycker det e lite märkligt bara när sånna saker dyker upp precis när jag kollar i tidningen, i almanackan osv... 
****

Kan tro jag skrek igårkväll här hemma....Fick helt ont i halsen...
Hade satt mig för att kolla film....krypit ner under täcke o med en redbull i handen....
Sneglar på bordskanten o där kryper upp en stor äcklig spindel....
Jag skrek rakt ut....
Har även dödat en geting idag här hemma....Det är det värsta med sommaren...alla dessa insekter o kryp....brrrr *avsky*


Har världens huvudvärk idag...blä....
Har planerat att ta värds med pernilla i helgen så jag får hoppas huvudvärken e borta tills imorgon....
Får stanna inne ikväll känner jag....
Blir nog filmkväll eller nåt med jane för hon skulle komma upp....
haha hon var för söt hon erbjöd sig att komma upp o passa hundarna om jag skulle till värds =)
Men jag tar det imorgon ist om jag känner mig bättre
****

Sen får jag gratulera Tess o Coffe....som fick en liten flicka inatt =)
****

Nu står det dammsugning på schemat sen ska jag in i en dusch...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0