haha bästa bilden ever

*****

Det ni inte vet har ni inget ont av.....så tro inte jag lämnar ut för mkt här i bloggen =P
(riktat till folk med långa näsor som snokar rent för mkt för deras eget bästa)
*****

men men...

Idag har jag tagit det lugnt...hade igentligen velat träna...men blidde inte av!
Men imorgon ska vi nog ner .....Ska träna som fan imorgon....Lär behövas efter denna helgen...
Jag ska säga till jane att hon inte släpper ut mig från gymet förrens jag har tagit ut mig så pass att jag får krypa ut därifrån med tungan släpandes 2 meter bakom mig.... 
som sagt....jag skulle inte syndat denna helgen så pass som vi gjorde jane!
Jag får bota för det imorgon =)
Men såklart får jag ju min belöning efteråt med....SOLARIET =)

****

Nu ska jag krypa ner under täcket i soffan med vovvarna o mysa framför en film....
*****


Idag bjuder jag på en bild som nog både syrran o kusinerna får lust att slå mig för *skratt*
Fv: Tess, jag, sonny o jenny...
som sagt...ibland får man bjuda på sig själv =P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0