bebis

***

jane kom hit en stund igår för hon ville kolla kisebebisen... =)

Vi beställde Pizza o la oss o kollade på 2 filmer på sträcken =)
Vi såg först waist Deep (ruggigt bra actionfilm)
O sen såg vi även Save the last dance (gammal men bra film =)
haha när hon sen skulle gå hem inatt skulle hon gå det hållet vi hittade katten på....ifall där skulle ligga fler haha så gulligt...


Pia var här en sväng idag o lämnade modersmjölkersättning som dom hade över sen Neo drack det.
*Snällt*
Har även en granne här som hade över o skulle ge mig...

Haha har redan 3 st som vill ha katten sen när den e äldre =)
(slutar väl med att man fastnar för henne själv...vilket jag iofs redan gjort, men jag intalar mig själv att jag inte ska ha nån katt)
Men det är en jättefin katt iaf =)

Och så kul o se tjejerna här hemma...Lady o cindy tror dom har blivit mammor båda två =)
Dom tar hand om henne så bra....precis som en valp...
kelly vill mest stå bredvid o titta på =)
Lady vet jag sen innan hon e bra med bebisar eftersom hon haft valpar.
Men cindy visste jag inget om än hur hon var med valpar så d var kul o se att hon tog på sig jobbet delat med lady...
Så hon kommer nog oxå bli en bra mamma en dag till sina valpar =)
Hon får ju testa på det nu iaf med katten =)

Imorse när jag skulle sätta ut korgen med katten i köket så vägrade hundarna lämna den....så dom hoppade i korgen dom med så jag fick bära den med både hundar o källing i...haha så jäkla gulligt....


Huh jag har börjat få ont i halsen =S
Fattas bara man ska få halsfluss eller nåt med.....
Tror iofs jag har en penicilinkur här hemma isf....

Var inte pigg alls sista matningen inatt.....
Mina ögon gick i kors på mig när kisen vaknade o va hungrig....
Så d var bara att asa sig ur sängen ...katten i ena handen o en krycka i andra o halta ut i köket o fixa välling....

här bjuder jag på några ursöta bilder på kisen o mina dogs =)

Kisen med massa välling runt munnen =)


Lady o Kisen


Cindy o kisen


Cindy Kelly o Kisen




Kommentarer
Postat av: Tina

vilken liten sötis

2010-06-23 @ 17:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0