Jordgubbar!

♥♥♥

jordgubbar Mmmmm sitter jag o tuggar i mig just nu på nattkvisten =)
Sååå sjukt gott =)


Nu ikväll har Jane o neo varit här o hälsat på...
Neo gillar inte riktigt att min katt inte förstår hans lekinviter =P
Han blir förkrossad när katten bara stirrar lite oförstående på han med sina stora babyblå ögon =)
Men mysigt har vi haft det ikväll =)
Först gjorde vi mat ihopa o sånt...fläskfile med potatissallad mmm =)
Sen jordgubbar till efterrätt...lite smygstart på midsommar =)
Sen har vi kollat lite film oxå =)
Kom o tänka på en sak innan.....Jag o Jane har aldrig nånsin blivit ovänner över nåt...
Ofta kan man väl iaf bli lite ovänner över småsaker med sina vänner....men det har aldrig hänt mellan oss =) 
Enda gången ens Jane har svurit åt mig var när jag hade glömt o starta kaffekokaren o hon kallade mig rövhål haha *skratt*

Blev chokad ikväll när jag var borta o skulle ta upp katten....
jag bara rakt ut till jane....
-DEN BET MIG!
haha jag blev helt chokad....den trodde nog mitt finger var mat =P
(det var iofs matdags för henne då oxå)=)
Jane är oxå stormförtjust i lilla Misen =) (som Jenny har döpt henne till =)
Passar henne iaf =) men jag säger oftast kisen eller katten till henne =)
Får väl snart komma på ett riktigt namn antar jag =P

Pratade med mormor idag....
fast igentligen var det morfar jag sökte, men han var inte hemma så jag pratade en stund med mormor ist =)
Tänkte höra om morfar fortf e intresserad av tatuera sig...för jag har nämligen hittat en tatuerare nu som jag kan tänka mig göra hos =)
Jag lovade ju morfar att kolla upp studios men jag har helt glömt bort det =P
Men nu har jag hittat iaf =)
Bättre sent än aldrig haha =)
Så snart sitter man väl här med ännu en tatuering *ler*
har en älva som jag vill göra =) riktigt snygg är den =)


nu ska jag gå o lägga mig så jag får lite sömn iaf, för snart är det dags o asa ändan ur sängen o koka välling till Misen igen...

mmmmm LOVE ♥♥♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0