Midsommar

♥♥♥

Firade midsommar i Sandby med Pia Lars Jane amanda therese coffe michelle izabella Nellie farmor farfar och några bekanta till pia o lars....och min katt o neo o falcon =)
Hade verkligen supertrevligt =)
Blev en massa sånger o lekar *skratt*
jag var med på en som vi hade vid bordet....men sen resten var jag fotograf på då min fot inte tillåter mig att springa ju ...

Tack alla för en jättetrevlig midsommarafton =)

Fick ju ta katten med mig eftersom hon ska flaskmatas varnnan-var tredje timme....
Men hon sov igenom kvällen mestadels haha =)
mitt lilla hjärtegryn.

Skrattade i bilen dit....
Vi pratade om att plocka 7 vilda blommor o lägga under kudden på natten...
Men vi kom underfund med att vi lär få plocka 77 för att det ska funka haha =P...eller iaf jag =P


Har en massa roliga foton från gårdagen (men har lovat att inte lägga ut dom på nätet *skratt*)
Hade jag varit riktigt elak hade jag lagt ut dom på facebook o taggat....
MEN nu är jag ju en sån ängel ?! ;P eller? hmmm...ja jag vet inte själv än =P
har man horn eller gloria på huvudet???
får nog först gå o kolla i spegeln *skratt*


Känns som min katt har växt över natten...haha =P
När jag vaknade imorse hade den varit ute på morgonpromenad i vardagsrummet....sen gått vilse tror jag för den jamade  under soffan så jag fick kalla på den så den kom halvspringandes till mig....såg så gulligt ut med sin oreda på benen =P
Men nu på eftermiddagen så har den gått runder i både köket o hallen =)
En riktig pigelin kan jag lova...
E så skönt o se att den har klarat sig såhär bra utan sin mamma o i det tillståndet som den var när vi hittade den....


Här under bjuder jag på några "snälla" foton iaf =)
De mindre snälla får jag nog ta lite mod till mig innan jag lägger ut *skratt*



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0