Nattgäst?

♥♥♥

Misen har hållt mig vaken halva natten....
Till slut fick jag tagit upp den hos mig i sängen så den har sovit under täcket hos mig...hehe.
Den börjar bli bortskämd.

Har varit i djuraffären i byn idag o köpt mer modersmjölkersättning till Misen...
Dom i djuraffären blev glada när dom såg misen...dom trodde aldrig den skulle överleva sist ju...
Kollade även på kattkoppel o kattställningar....
men det blir inget sånt än....den e rent för liten för det nu...

Sen var vi in om på ica o handlade...
Jag köpte en tidning med bara Twilight =)
*skratt*
Det var det första Jane högg tag i när hon kom hit ...o hon har inte släppt den än =P
Hon nämne nåt om att taylor var min så sa jag fel...jag bara...
-jag e för ung för han....
haha asgarv...jag menar för gammal ...
Som vi skrattade....
Jag har ju världens åldersnojja redan som det är...
Gör inte saken bättre att jag o jane sitter o skämtar om det hrm...
Eller jo...man känner det nog bättre när man iaf kan skämta om sin ålder....
Men såååå gammal e jag inte....allt under 30 är ungt...

Jane har fått flaskmata katten under tiden jag dammsugade....
Den vill nämligen INTE sitta ensam....den vill hela tiden va uppe i famnen haha =)
Får den inte det så sitter den o skriker bara haha...


Nu ska jag passa på att hoppa in i en dusch medans Jane underhåller katten =)

Sen får vi se hur det blir inatt...
Kanske man får nattgäst *blink*


hej svej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0