Simba

****

Idag kom mamma o hämtade mig...
Körde o lämnade hundarna hemma hos dom....
Hämtade pappa....
Sen begav vi oss ut till Norrvidinge växthus....
Jag köpte massa nya blommor...
2 amplar
o sen blommor till mina 3 baljor o min balkonglåda....
Blev mkt nöjd =)
älskar ju sånna blommor jag har i mina amplar nu )

Efter växthuset så åkte vi hem till syrran o dom i Svalöv för Jordan fyllde år =)
Hade mkt trevligt....grillade o så....

Jordan o Milan blev överförtjusta i katten haha =P

Imorgon ska jag minsann upp med tuppen (jag e ju normalt en sjusovare =P
Men Amanda frågade nu ikväll om jag kunde göra en hårförlängning på henne imorgon-förmiddag....
Ängel som man är så sa jag ja....
(haha hon bad tillomed om ursäkt för hon vet jag hatar att göra sånna =P
Men åt ens vänner ställer man ju såklart upp =)
helt klart =)

Så jag har iaf inbokat 2 1/2 - 3 timmar imorgon åt det projektet....
Tänker redan på mina stackars fingrar som ska brännas sönder =-/
O min stackars rygg o min stackars fot...=,(

Men alltid mysigt med lite trevligt sällskap här hemma =)


Nu ikväll har jag planterat mina blommor =)
Blev superfint =)
Haha lite tantvarning på mig för jag älskar sånt här med blommor =P
Men jag e ju iofs snart tant ...iaf enligt Jane =P


Skrattade åt syrran för hon o David dummade sig där hemma idag.....
Dom håller ju på o stressa mig med att jag borde skaffa fast förhållande osv nu....(precis som Jane oxå har antytt till mig *skratt)
O idag sa dom att dom borde hitta en singel-kille till mig o lägga hjälplös på gräsmattan utanför mig så jag tar han till mig med (precis som med katten) *skratt*
Dom har sina ideer dom....
Smått sjuka ideer om jag får påpeka....hmpf...

Jag har inga problem med att skaffa förhållande....det är inte därför jag är singel....
jag e singel för man bara har dejtat riktiga rövhål tidigare helt enkelt....
Hitta en vettig kille åt mig så ska ni se att jag klarar förhållande med....
Men hittills har jag bara dragit nitlotter haha..
haha nä, men jag har iaf inte hittat nån jag fått så pass mkt känslor för så jag velat starta nåt seriöst förhållande...
DET är anledningen till att jag hållt mig singel...
O som sagt...hellre singel, än fast med ngn man inte ens vill ha bara för man ska göra andra glada....
Jag tror nämligen att syrran tror jag behöver en karl haha...att världen skulle gå under om jag inte snart hittar nån *skratt*
Du e rolig du gumman =P
men tro det eller ej syrran ...jag bölar inte över att va singel....tvärtom faktiskt =)
jag slipper allt sånt här

*När kommer du hem
*Var har du varit
* Vem har du varit med
* Vem var mer där
*Varför svarar du inte när jag ringer
* Vem var det som skickade sms


OSV OSV
Jag verkligen hatar allt sånt!!!!

Men visst finns där en som jag tycker är jättesöt o supertrevlig o allt sånt...
Men där har inte blivit ngt seriöst av det...

Nä nu ska jag sluta bortförklara mig =P

Nu ska jag lägga mig på soffan en stund innan katten ska ha välling igen...
Har förresten kommit på en jättegulligt o passande namn till honom =)
SIMBA =)
Han liknar nämligen en riktig liten lejonkung =)
(det var syrran som kom på det namnet)


ikvll bjuder jag på tre bilder på min lilla Simba =)

hmmm jag undrar om jag vågar bita Helena???? ;)


(Stora tigern gör sitt anfall) ATTACK!


JAG VÅGADE HAHA! Där fick hon =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0