Nya Christina Aguilera parfymen =)

****

Bestämde med mamma att vi skulle åka o handla idag...
Men pappa kom o hämtade mig tidigare så jag åkte med hem hit en sväng...
Sen ner i byn o handlade osv...
Sen åkte mamma in till Lund på brännboll med sitt jobb =) kul.
Jag o vovvarna stannade kvar här hemma hos dom för syrran kom med hit sen....
Snackade o lite sånt...
O jag fick den nya christina aguilera parfymen av henne =)=) plus ett halsband =)
Fick det för att jag hade gjort hennes hårfärlängning =) snällt.
Jag bara ÄLSKAR denna parfymen =)
Ska själv oxå fixa mitt hår en dag...dock ingen förlängning, men lite nya slingor o en klippning behövs verkligen...


Imorgon ska jag åka till sjukhuset i Halmstad.
Ska nog röntga o lite sånt däruppe...
Men ska åka tiiiidigt på morgonen (o jag e ingen morgonmänniska).
Gillar inte att åka så långt dessutom.....har börjat bli åksjuk så lätt på sistone så de e inget som står högst upp på listan att åka nån längre sträckor...men men vad ska man göra?


Hade velat ner o träna o sola med imorgon så jag hoppas jag e hemma i tid till det....
Ska höra med Jane vilken tid hon känner för att åka dit =)
Har en sak att lämna till pia med...


Cindy fortsätter med sitt friskishumör =)
Så himla skönt o se henne såhär pigg igen =)
Får hoppas det fortsätter på detta hållet =)


Nu sitter jag o väntar på att mamma ska komma hem från Lund (dom har haft nån sån dag med jobbet där idag med brännboll o grejer)
Så när hon kommer så ska hon köra mig o dogsen hem...
Måste lägga mig i tid ikväll så jag kommer upp imorgon.


Tina om du läser här....
Du får fixa samtalet imorgonbitti =)
Jag e på väg till Halmstad när det är nämligen!
Jag håller tummarna för dig (oss) =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0