Riktigt dåligt samvete

....är vad jag har efter denna helgen.....
Jag o jane har syndat som f*n ...massa godsaker bara...MASSA!!!
Sitter här nu o mår illa bara av tanken på allt skit vi har stoppat i oss,,,,,
O vi som skulle va hälsosamma o träna o äta rätt....jo visst....ni skulle bara veta hur denna helgen har sett ut i matväg....grrrrrrrrrr

Så gissa vilka två som ska träna som galningar nu i veckan.....
Blir hårdträning.....
Allt onyttigt som jag har i lägenhet nu ska jag skicka med mamma hem när hon kommer hit senare idag....
Här ska inte finnas ett enda spår kvar av NÅT ohälsosamt!

Idag kommer min älskade Lady hem igen =)

har känt mig lite duktig idag iaf....
har sopat på terassen o sen har jag fått klippt bort den här märkliga växten i rabatten som jag har tänkt ta bort nu en hel vecka haha...
Sen har jag borstat hundarna o klippt deras klor....
Nu ska jag ut o ge mina blommor lite vatten för dom ser litta törstiga ut....haha =P


Imorgon vill jag ner o träna...ska höra med jane om hon kan då oxå....annars tar vi alltid tisdagar o torsdagar...
Men vill måndagar o onsdagar med =)
Ska höra med henne om hon e med på det =)

hej på er!

2 av mina sötnosar ligger o solar i trädgården...lady kommer med hem sen idag =)



Kommentarer
Postat av: Tina

Såå söta dom e...Dom ser ut att njuta iallafall.

2010-06-06 @ 20:41:56
Postat av: Helena

hehe ja visst e dom söta =)

2010-06-06 @ 20:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0