Sjuk???

****

har varit o tränat med Jane idag,...
Solade o så med...
men vi börjar nog båda bli sjuka =( grrr

Först va jane dålig redan innan vi åkte o tränade....
men hon offrade sig ändå o träna för min skull *snällt*

Kommer ner till viken...
O Jane börjar sola...
kommer ut o mår inte alls bra....helt svimfärdig....
Får skvätta vatten i ansiktet sen säger jag till henne att hon kan ju gå till träningshallen sålänge för där e iaf svalt...
Så jag går in o solar mina minuter....
men efter halva tiden börjar jag med känna mig dålig....
helt illamåendes o ont i huvudet...
Så när jag solat klart så får jag med skvätta iskallt vatten i ansiktet....helt yr i planeten.

Väl på gymet sen e vi inte pigga för fem öre....
Jane intar mattan direkt....helt slut...stackarn...

Men jag ger mig på några tappra försök på maksinerna iaf...
Kände mig så usel när jag kämpade på maskinerna på typ halva vikten av vad jag brukar, men ändå blir helt slut....
Så det är väl nån sjukdom som spökar....känns som nån influensa skit...grrrr....
får hoppas det snart går över bara....

jane o pia var så snälla o promenerade en sväng med mina hundar åt mig oxå...


När jag väl va hemma sen så gjorde jag en sallad o åt o sen nu ska jag ge mig på o borsta hundarna o dammsuga....
Sen blir det ett långt o välförtjänt bad för min del.

Nästa gång jag o jane ska ner till viken ska vi kanske simma =)
Vi ville båda såå gärna hoppa i bassängen där idag...
Så d blir väl simning på torsdag antar jag =)
Får se vad Jane känner för...


Önskar mina kära läsare en trevlig kväll....

Puss o kram

ps. gissa vilka två filmer jag såg i förrgår o igårkväll? hihi
längtar såååå tills eclipse kommer på bio =)


   




Kommentarer
Postat av: Tina

Du e ju riktigt flitig gumman :), både tränat och ätit en sallad. vi får snart ta en filmkväll igen tycker ja.

2010-06-01 @ 19:19:17
Postat av: helena

haha ja visst e jag ;)

Ja det får vi göra =) bara o säga till när du kan =)

2010-06-01 @ 21:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0