Tidig morgon

****

Vaknade TIIIDIGT idag...eller rättare sagt....hrm TINA såg till o väcka mig tidigt imorse =)
Haha tack gumman =)=)=)=)
Hade en helt sjuk dröm just då oxå så jag var helt förvirrad när jag vaknade haha...
Resten av veckan blir lika tidig för mig =)
Nu ska vi fan ta mig ta hem det oxå =)=)
Jag e ingen tävlingsmänniska annars.....men NU denna veckan ÄR jag det =)
Håll tummarna för mig o Tina =)=)=)=)=)
********

Nu har pappa precis varit här o lämnat redbull till mig o snackat lite...
Han har kört mamma till jobb oxå har han själv varit inne o fått en spruta i foten...brrr hemska tanke..
När jag berättade om min morgon så sa han bara att jag inte är klok haha =P
*******

Annars ser dagen ut att bli relativt lugn för min del....
Jag ska bara vara hemma med hundarna idag....(om d inte blir att vi ska ner o träna o sola?)
Mysa massor med dom =)
Sen ska jag städa (hundarna fäller nämligen nåt otroligt nu).
Sen ska jag göra ansiktsmask o en hårinpackning osv =)
Så känner man sig kanske lite piggare =)
Känner mig nämligen som en pigg 90 åring för tillfället....
Iom jag inte sovit nåt vidare sen i fredags så e jag ganska sliten....
haha har dessutom sovit utan huvudkudde inatt (aj min nacke)
Vaknade inatt o märkte jag var utan kudde, o när jag vände mig om o skulle ta den så låg Cindy o sov sin skönhetssömn på den....O inte hade jag hjärta att ta den från henne....så d var bara att lägga armen under huvudet o försöka inbilla mig själv att det var en mjuk o skön dunkudde,,,,hrm yeah right lixom...Så ja nacken e lite stel idag haha...
får plocka fram den andra kudden oxå tror jag =P
*****

Så mysigt det är att det åskar idag =)
Vi skrattade när vi satt i trädgården o sa att det kan va farligt om kryckorna leder blixtarna haha =P
*****

O på tal om trädgård.....
Nästa sommar ska jag sätta en grind på mitt staket i trådgården oxå ska jag plantera två träd på varsen sida om grinden =)
Oxå ska jag köpa lite nya träbaljor att plantera i....dessa 3 jag har nu e ganska blekta o halvdassiga för jag har inte tänkt på att olja in dom.....(men nu har jag lärt mig att man ska det oxå =P)
Man lär sålänge man lever heter det ju =P
*****

Jisses nu blixtrar det utanför fönstret oxå....brrrr =)
****

haha förresten....tack Jane för du sa att du tyckte jag hade räliga ögon igår...du e inte snäll...haha hon tyckte dom var konstiga för dom både var bruna o gröna ....???? hmmm jaja...

Hej svej på er =)

Jag o tina på förfest hos henne =)


jag o Tina på förfest hos mig


Jag o tina efter utgång på etage =) *ngt berusade =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0