Trevligt

*****

Syrran kom hit här direkt efter jobb idag...
Jag slingade hennes hår o så...
Madde tittade med förbi en stund *trevligt*
Senare kom även Helene hit en sväng...
Vi beställde mat o så...jag hade ju verkligen nada middag hemma idag haha...


Jag har även klippt gräset o så på baksidan....
Känner mig riktigt duktig idag =)
Har verkligen haft fullt upp hela dagen....
Skönt när man har o göra ibland =)

Imorgon ska vi ut till syrran o dom för Jordan fyller år...
Ska grilla o sånt där är det tänkt...


jag fick förresten en jättefin nyckelring av syrran  =)
(Tack)


Nu ska jag hålla kväll o bara ta det lugnt o kolla på nån film...
(jag e helt färdig nu känns det som haha =)

take care!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0