Min lilla gumma

******

Jag har inte fått NÅN sömn alls inatt....
har bara haft Cindy i tankarna.....
kelly har märkt att nåt har vatt fel för hon har legat o tryckt sig intill mig....


Pratade med dom på djursjukhuset....cindy får inte komma hem idag =(
Men hon var piggare o rörde sig i sin bur iaf...
Dom ska göra en kontraströntgen på henne för o kolla så hennes organ inte fått ngn skada.
O hon hade fått k-vitamin....
(som dom ger till dom om dom ätit råttgift).
Nu håller vi tummarna på att hon blir helt frisk igen!
men dom ville behålla henne där inne ett par dagar till iaf...
Vilket jag tycker är bra för då har dom iaf koll på vad som händer...
jag hade varit jätteorolig om jag hade haft henne här hemma nu....
men innerst inne vill man bara ha hem henne....
Älskade lilla Cindy....du är mitt allt.


men jag är otroligt besviken på det folk som jag har ringt igår inte ens har hört av sig, speciellt när man vet att vissa av dom avvisar samtal titt som tätt för dom inte "orkar" prata!
 Tina skickade sms imorse o bad om ursäkt o sa hon hade jättedåligt samvete, eftersom jag alltid ställt upp för henne när de har varit nåt.
men ingen annan har hört av sig....
Jaja dom andra kan glömma nån mer vänskap från mig....
Jag tänker behandla er som luft hädanefter....
Inte lönt ni försöker komma med nån bortförklaring!
Don´t waste youre time lixom...
Orkar ni inte svara i telefon så förvånas jag om ni ens orkar sitta o försöka komma på nån "bra?" bortförklaring!


Nu ska jag gå o klä på mig för mamma ska komma hit om en stund o hämta mig o Kelly....
Ska spendera dagen hemma hos dom tänkte jag...
Är ett tag sen jag var där hemma nu...

(Cindy gumman, jag älskar dig!)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0