Sex-Party

******

Cindy har fått en svullnad på sin baktass =(
Varade en hel del igår men jag fick ut det mesta av varet o baddade med sårsprit o på med bomull o lindade in tassen....
O hon har varit duktig inatt o låtit det vara...
Fick gjort en ny tvättning o bandageomgång på henne nu ikväll....


Imorse åkte jag upp till sjukhuset i halmstad.....
Det första läkaren sa till mig när jag kom var..
-Det där ser inte bra ut!
(jättesvullen fot, o väldigt dåligt gåendes)
Röntgade o så o tyvär så går inte läkningen som dom vill =(
 Inne i foten har det knappt börjat läka (vilket det normalt ska ha gjort nu)
Allt går i slowmotion med läkning o grejer....
trist...
men hon sa att det ibland kan bli såhär....
Inte stor chans, men den finns än dock...o tvunget ska det drabba MIG!
Hon skrev en remiss så jag ska in o prova ut en stödskena o ha på foten för att hålla benet stilla....
Hon förberedde mig på att detta kan komma att ta tid att bli bra....
Så nu e jag sjukskriven augusti ut....så ska jag upp o göra ny röntgen då o kolla om det börjat läka då.


När jag kom hem från sjukhuset så var jag hos mamma o pappa o åt middag som jag gjorde =)
Sen  åkte jag o mamma ner till pia o jane en sväng...
Cindy följde med för hon skulle lämna en blomma till Pia som tack för hon körde henne till djursjukhuset...

Syrran var även där nere i klippte o slingade sitt hår....

När mamma o jag skulle köra hem sen så skjutsade vi Jane till Rinnebäck...'

Till helgenblir det SEXPARTY! =)


Trevlig kväll mina kära läsare!


Kanske man ska lägga sig o kolla på denna ikväll???



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0