fantomen-fylla planerad =)

****

Idag har jag varit o handlat....*vilket inte var en dag för tidigt *skratt*
Har tjatat om att jag inte har NÅT alls hemma =P
Plus att jag fick köpt ett par nya solglasögon som bara var sååå snygga =)
Ännu ett par till samlingen =P
Men jag får försvara mig med att man ALDRIG kan få för många par ...dessutom går solglasögon alltid sönder =P
Så därför måste man har MÅNGA =)
Men dagens köpta kommer lätt bli favoriterna i sommar =)


Sen har jag även klippt halva min gräsmatta idag...eller ja hela blev klippt...men jag tog halva sen pallade min fot inte mer så mamma tog över resten av halvan o sen tog hon gräsmattan på framsidan med *min snälla mamma*


Pratade med pappa innan idag o bad han tradera hem lite filmer till mig....=)
Han bara....ja den finns på köp direkt för 100 kr...ska du ha den?
-JA såklart =)
Får se om han hittar den andra med där till mig =)
*håller tummarna*


Fick frispel på en idag nere på icas parkering....
Självklart klarade jag inte hålla näbbet stängd....
Vilket jag inte kan i sånna lägen...
Suck...vissa har visst inte ögon där normala människor har dom....


Köpte en liten present till jane idag  =)
kunde inte låta bli att köpa den när jag såg den =)
Hon får ha den imorgon när vi träffas....


Jag köpte förresten ett fotoalbum idag med
Tänkte ha ett där jag ska sätta in alla de foton som e speciella för mig...
Har redan hittat några stycken o satt in =)
Men de kommer väl fyllas på med tiden =)


 fick meddelande av tina idag....
Hon hittade nåt om att vinna biljetter till twilightfans =)
till hovet i stockholm....
jag bara direkt till henne...
-Vinn dom till oss =)=)!!!!!!
(Hade ju varit svincoolt o komma dit ju =)
Helena vill till stockholm o se twilight-skådisarna ju!!!!
Det hade jag väl kunnat förtjäna....?
Lite possitiva saker att se fram emot hade verkligen inte skadat just nu för min del...


Till helgen blir det nog att dricka öl =)
Pernilla o jag pratade om att ta en taxi ner till värds eller nåt sånt....
bara så man kommer ut lite....
har fan inte gjort nåt kul på aslänge nu....
Så en fantomenfylla på värds hade jag väl vatt förtjänt av =)
Sen taxi hem till sängen....
Låter som en toppenide´tycker jag =)
Orkar nämligen inte riktigt att åka till malmö eller nåt sånt riktigt än (med tanke på benet)...
Men enr till värds borde väl inte vara några problem =)


Nä nu får jag ta tag i dammsugningen så jag kan hoppa ner i ett bad o komma i säng nåtsånär i rimlig tid idag...(hahah vilket aldrig händer....inte ikväll heller...kommer väl inte till sängs före 2 iaf....3 troligen =P)
men visst lät det bra att jag iaf tänkte tanken att lägga mig i normal tid??? =P

Ska ner o träna o sola imorgon =)

Gokväll

Stämmer så jäkla bra: (lånade citatet av goa philip)

If you change direction in life, don’t forget to bring your soul along





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0