Min badanka Zack =)

♥♥♥

Imorse var farfar här o tog mina hundar på en promenad....
Fick jordgubbar som farmor hade skickat med mmmm =)
Älskar jordgubbar =)
Så det åt jag till frukost hihi =)


Sen pratade jag med pappa i telefon.....
Dom kommer hem idag =)
Haha han var för rolig....
Pappa: -Du kan inte göra dig av med katten nu...nu har du flaskmatat den o räddat den....nu får du behålla den tycker jag.
Vi åker ut o köper ett klätterträd o en ny kattiglo till den när vi kommer hem...jag har sett annons på öb.
O sen måste vi försäkra den oxå....

haha what lixom??? trodde aldrig pappa skulle uppmuntra mig till att behålla katten =P

Dom tyckte det skulle bli kul o se den nu när dom kommer hem, ...pappa har inte ens sett den sen den började gå...allt har gått så fort med hennes utveckling =)
Hon hade inte ens öppnat ögonen när jag fick hem henne....
Nu har hon öppnat de stora blå ögonen o springer o lever rövare här hemma =P
Hundarna älskar den...dom tror det är en valp =P


Har tagit bort en del folk från min facebook idag....
Onödigt att ha en massa på vännerlistan som man inte ens snackar med....


Zack hade fått simma i sjön igår =)
han älskar ju att simma där =)
haha förra sommaren hade han rymt från stugan....
O det första dom tänkte var...SJÖN
(dock finns det en liten väg imellan stugan o sjön så dom blev ju oroliga)
När dom väl kom ner till sjön stod Zack där o skulle ta sig ett dopp i det blå haha...
Så dom kastade pinne med han ett tag så han fick simmat inann dom begav sig hemmåt....
Det var ju trots allt det han hade promenerat dit för *skratt*


Skönt nu denna veckan som kommer e d dags för träning igen....vi har ju haft ett litet uppehåll nu med det....
Måste sola med haha =)
Jag försökte få fler folk till att börja med oss...alltid kul om man e några st...men nej...folk e tråkiga!
Får ungefär en sån här reaktion av folk så fort man frågar om dom känner för o börja träna...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0