Yes! jag kom med i finalen =)

***

Tina:
jag har fortf inte kommit fram än på den jäkla telefonen grrrrr...
MEN jag deltog i en tävling via datan ist.....o fick meil idag...
JAG ÄR MED I FINALEN! =)
Väntar bara på meil från dom =)
Håll nu tummarna för mig/oss =)

******

Var ute o mötte pappa på parkeringen innan för han skulle lämna redbull till mig =)

Sen på tillbakavägen så snackade jag en stund med lite grannar o så....
(har många trevliga grannar =)
Så det tog en stund innan man kom in igen =P


Nästa gång jag får pengar så måste jag köpa nya blommor o plantera i mina baljor....
Sitter fortf kvar med mina penseer som jag planterade i april *skratt*
Sen ska jag köpa två amplar med tänkte jag =)
Vill ha med petunia-surfinia =)
En ampel i trädgården o en framme vid ytterdörren =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0