Distansproblem

****


Gott folk.....Idag har jag minsann vaknat totalt utvilad =)
Sååå jäkla skönt....

Blev dock väckt i min skönhetssömn av PERNILLA!!!!!
=P
Försökte skrämma henne lite =P
Snäll som jag är....haha

Vi diskuterade utställningen som är nästa helg litta...
Vi tycks båda ha skapat oss lite distansproblem haha...
ja så är det när man kör med 2 raser samtidigt inom kenneln....
Men vi lär oss ju aldrig ellerhur gumman =P haha
Ja nu pratar jag om pernillas dobberman och Bulldog kommer gå i heeelt olika ringar
O mina papillons och Phalene kommer även dom ha olika ringar....hrm...
Man får springa som galningar mellan ringarna haha =P
(eller ja nu e d inte min tur denna gången...jag kan linka mig fram mellan ringarna i min egen takt =)=)


E verkligen sååå glad för att jag tog tag i saken för 5 år sen o köpte mig min avelstik (lady), skaffade mig ett kennelnamn o började med mitt hunderi =)
Har tjatat om det ända sen jag var liten, så när saken väl blev av så var det ju som en dröm som gick i uppfyllelse =)
Visst man bygger upp allt detta på lååång sikt....men det är superkul att ha ett mål med de sakerna man gör...
Även om det tar ett tag mellan valpkullarna så är det lika roligt imellan dom (med utställningar osv)
Nu kommer nog inte Lady få fler kullar (vad som e planerat än iaf vi får se).
Men Cindy kommer jag nog ta ett par kullar efter om allt går som planerat =D
hanen till hennes första kull är ju redan bestämd =D


Foten blir bara bättre o bättre för var dag som går nu.....
kan stödja på den mer o mer.
Får dock inte belasta fullt än...men det går framåt...
Skönt =D

Nu kan jag o min gumma pernilla snart köpa oss våra gym/simkort =D
Jippiii =)
Simningen får vänta för min del tills gipset e av...(haha med det på i bassängen hade man sjunkt som en sten till botten =P)
men gymma kan jag börja med nu =D
Kanske inte högerbenet direkt =P
Men resten =)

Ska se om jag hinner klippa mig idag =)
Så får jag fixa slingorna en dag i veckan =)


Nu ska vi göra våfflor =P

Puzz på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0