EN ÄLG!!!!

******

Kände mig riktigt duktig imorse som var uppe i tid o allt....
Jag hann tillomed göra mannagrynsgröt =)


Åkte upp till Oskarström....
Fick komma in i tid...skönt o slippa vänta =)
Så jag fick plockat stygnen o fått på nytt gips....
Var faktiskt mer stygn o större yta än jag ville minnas....
Men men....'
Jag visar ju sällan benen ändå....
Jag e glad att jag har ben iaf....så man ska inte gnälla över några stygn....



På hemvägen fick jag mig en chock....Jag fick syn på en ÄLG som stod längst med sluttningen vid vägen!
Innan jag hann tänka skrek jag bara rakt ut...-EN ÄLG! haha chauffören bara skrattade åt min reaktion.
Men det är ju inte var dag man ser älgar.....
Har bara sett det en gång innan (iaf ute i det fria)....



har förresten fått nummerlapparna till hunduställningen i Malmö som e nu 21 Mars =)
(pernilla fick avslöja antalet för mig innan jag hade hämtat mina lappar=)
70 Papillon
20 phalene
haha snacka om konkurans =)
Självklart hoppas jag på 1:or på allihopa o sen om dom placerade spelar inte mig ngn större roll...
Men håll tummarna på 1:or för oss =)
fast med den konkuransen blir jag inte förvånad om vi åker på 2:or med....
Men men....mina hundar e dom bästa i mina ögon hur dom än placerar sig =)
Man får tänka så =)


Nä nu ska jag se om jag kan beställa lite resekataloger =P

Hej svej!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0