Flabbkaffe

****

Dagen idag började med att man fick sitta i telefonkö....alltid lika spännande...*not*
(alla som känner mig vet att jag hatar telefonsamtal haha)


Idag har man haft supertrevligt besök *me like*
Suttit o tagit det lugnt o flabbat en himla massa om allt mellan himmel o jord =P


Får säga en sak...jag e chokad....trodde i lördags att syrran hade byggt sina naglar ....jag bara där...var har du gjort dom osv??
Hon- Det är mina egna!
Jag bara What?????
Från att ha bitit ner sina naglar till typ nagelbanden sen hon var liten så blir man smått förvånad över att hon fått sånna riktigt långa o tjocka nu....
man e van vid hennes små "stumpar" annars....=p
haha hon var så söt på utställningen...hade målat dom knallröda för att matcha kellys utst-koppel haha =P


haha pernilla förresten.... i lördags efter att du hade varit borta hos oss (tror du var på väg o handla i stånden?????)
Vad 17 var det för hopplasteg du fick för dig att skutta iväg med???
haha trodde du att jag missade det??
Haha gulligt var det iaf =P

Och tack för länken med alla de inoff-utställningarna gumman =P
farligt o lämna ut en sån till en som bara har utställningar o meriter i huvude för tillfället haha =P

Har iaf plockat ut 10 st av dom som jag tänkt ställa på =D
Såhär ser det ut

* Bollerup 2:april????????
* Osby 1 Maj
* Stehag 1 Maj (vet inte vilken av dom än)
* Lomma 8 Maj
* Landskrona 13 Maj
* Ystad 29 Maj
* Burlöv 29 Maj (vet inte vilken av dom än heller)
* Trelleborg 6 Juni
* Ystad 20 Juni
* Burlöv 28 Aug
* Lund 19 Sep

Sen har vi ju alla de internationella o nationella med =)
DVS Hässleholm i Maj och Sofiero o september =D
Som sagt....kelly har sommaren räddad *ler*

Syrran o mamma med för de lär ju va nån av dom två som ställer henne haha =P

Jag håller minsann både mina hundar o familj sysselsatta =P


Nä ha en trevlig kväll gott folk =P
Det kommer ju nog jag ha *ler*

Puzz på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0