Hundutställning

*****

Jag ville INTE gå upp imorse....slutade med att jag hade en halvtimme på mig tills vi skulle åka när jag väl fick sparkat mig själv ur sängen...
Så det var bara att upp o fixa sig snabbt....ändå hann jag med både sminkning o allt...(stolt haha).

E glad vi ändå var ute i god tid idag....för när vi väl sitter i mässhallarna i malmö så hör man dom ropar upp att det är långa bilköer osv....
Ush för o behöva sitta stressad i en lång bilkö lixom....


Och jag MÅSTE ju bara nämna en sak med....
KELLY KOM 2:A med HP OCH FICK SITT FÖRSTA CK!!!!
I ÖPPENKLASS!!!
(av 15 st i klassen dessutom=) det ni ;)
Ville bara skrika rakt ut =)
Helt överlyckliga =)
Tillomed så Sonja kom bort o gratulerade o kramade mig =)
Alltid kul när det går så bra för ens hundar...O ännu roligare nu när det är en som man själv har fött upp dessutom =)


Sen har jag suttit o varit hållvakt till en av Sveriges vinstrikaste papillon-hanar idag oxå =)
En riktig snygging får jag säga =D
haha knappt man vågade hålla i kopplet ju när han säger så precis innan han lämnar mig mig den ju haha


Hanen som Cindy ska paras med ställdes oxå idag
Han e bara så himla söt =)


Har dessutom bestämt mig för att köpa in en ny tik i Kenneln =D
Vet ju precis vilken kennel det kommer bli från oxå  =)
Både syrran o mamma tyckte det var ett väldigt smart beslut haha
Mkt hunderi på G med andra ord =)
Ok jag hade inga planer på o köpa ny hund på ett par år igentligen....men saker o ting har ändrats =P


Nu vill man bara hem i lägenheten o hänga upp pris-rosetterna på väggen =D
haha ska fylla hela väggen i hallen innan året e slut =P
E ju på god väg redan med dom jag har sen innan oxå...


På utställningen på Sofiero så ska vi ta ett sånt gemensamt foto på alla 4 hos sån fotograf.
Göra en förstoring så jag kan ha på väggen =D


Nu ska jag hoppa in i en dusch....

Godkväll på er !

Puss o kram från en överlycklig hundägare =D


(foto kommer senare)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0