Inga fler bakslag tack

*******

Ser verkligen fram emot nästa år =)=)=)

Året börjar med en valpkull på Cindy
Vilket jag ser fram emot otroligt mkt
Finns inget mysigare än en gosig valpkull i hemmet =)

Sen under den sommaren blir det en resa till grekland =)
Vi har redan kollat ut resemål o hotell =)=)=)=)=)=)
Skönt att se lite andra ställen än Kos...haha...var ju på Kos 3 år i rad...
Så nu behövde vi nåt annat ställe =)
Ska bli så jäkla härligt att komma iväg =)

(får bara hoppas hela valpkullen hunnit bli såld innan sommaren? haha)
Annars blir det fler hundar som måste passas =P
jaja, sånt löser sig alltid....

Sen blir det ju en massa hundutställningar som jag SJÄLV kan ställa hundarna på =)
Visst jag har folk som hjälper mig nu när ja inte kan gå....men det är roligast att göra det själv =)

Sen ser jag verkligen fram emot att va bättre gåendes under nästa år o förhoppningsvis slippa smärtan i benet "helt"?

Och förhoppningsvis så har man ett jobb att sysselsätta sig med oxå....

Så som ni ser...nästa år ser verkligen ljust ut för mig ....
Får bara hoppas detta håller i sig nu...
Inga fler bakslag nu tack...

Nu nästa gång jag får pengar blir det en sväng till Ikea e d planerat...
Känns som d e en evighet sen man var där nu o shoppade loss hihi...
Så det ser man såklart oxå fram emot...
E man riktigt nedstämd en dag så e d inget som en shoppingdag på Ikea inte kan fixa *ler*
Dock blir det i rullstol....men det får jag stå ut med =)
Man kan inte få allt här i livet =P


Var både på Ica o netto innan idag...
O jag lyckades halta mig runt båda affärerna utan allt för mkt kramp i benet.....
Skönt


Nä nu ska jag gå o lägga mig....
Åker ju till Oskarström tidigt imorgonbitti...



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0