Killar

****

...jordens märkligaste varelser....
KILLAR!
Man kan inte leva med dom....
O man kan inte leva utan dom iheller...
Fast jag har då löst det på bästa sätt ändå haha....
Jag får både äta kakan o ha den kvar =P
Det ni ;P

Dejtar en kille som passar mig perfekt för tillfället....
Eller just nu e d väl inte mkt dejtande när jag har bott här hemma hos föräldrarna...
Men men...jag flyttar ju snart hem till min egna lilla mysiga etta igen =)
O då vet jag iaf en som blir glad haha *ler*

****

Imorgon kommer pernilla o valentina upp här en sväng o tränar med kelly o Lady....
Får se vem som går bäst med valentina...men om jag misstänker rätt så lär d va Kelly...hon älskar ju barn =D
***

Haha pernilla var för rolig innan...vi snackade om hela min situation här med gips o nada sexualliv?! de senaste tre veckorna....
Pernilla bara -jag hade fan dött...jag klarar mig knappt två dagar!
Haha ja gumman...då förstår du väl hur jag känner mig efter tre veckor =P
*asg*
men men...snart flyttar man hem igen =D
O jag har ju redan en som väntar tålmodigt på mig ;P haha

****

idag har jag letat efter hotel till vi åker till Grekland =)
O har hittat tre st som jag kan tänka mig (självklart ett som favorit =P
Ska visa henne dom senare så får hon välja isf =D
Snäll jag är va =P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0