Kleverfejs =P

*******************

Min goa vän pernilla e ett äkta kleverfejs...
haha du e för go gumman....
Tur min käre far kunde komma på en lösning åt dig iaf hahahaha...
tycker ändå du e taskig som lämnar kvar mig här när du åker till värmen o gottar dig...grrr.


Haha jäklar vad min mobil har gått varm idag ;P
Började redan inatt vid 4 tiden ;)
En go killkompis eller rättare sagt en gamal förälskelse till mig sms:ade inatt o ska komma o hälsa på mig ett par dagar snart =)
Ska bli sjukt kul =)
Åratal sen vi sågs nu...
Kommer kännas lite konstigt...men det ska nog gå bra =)

Sen resten av dagen är det en annan person som sms.at en hel del *ler*
 haha känns som vi båda e lika envisa =P
slutar alltid med diskussioner oss emellan =P
o alltid jag som får ge mig grrr.


Var en sväng hemma i lägenheten innan....
Senare i veckan ska jag plantera o rensa i rabatten lite....
Ser hemskt ut nu...
Har hittat ett träd jag ska köpa med o få ner i gräsmattan där hemma....får hitta nån händig karl som kan gräva ner det till mig bara haha.
Jag med skyffel funkar inte så bra för tillfället =(


Känns som benet blir bättre o bättre nu =)
Skönt...
Idag har jag inte ens haft ont när jag gått på foten =D
Måtte de va helt bra snart =)
vill bli av med det tunga gipshelvetet med....


Måste få tid o bygga mina naglar igen...hatar att ha dom korta grrrrr


Grattis Ina till ditt nystartade hunddagis =D
Superkul för dig gumman =)
Jag kommer o hälsar på en dag när jag kan =)


haha idag blev det bara ett snabb-skrivet inlägg.....
ni får nöja er med det


// Helena


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0