Kvälls-tankar

*****

Pratade med Ladys uppfödare igår....
Har väl troligen ett projekt framför mig nån gång i sommar.....
Vi får se hur allt blir helt enkelt...
Inget bestämt till 100 än...
Ska även försöka fixa ihopa en ny hemsida till henne...
Är inte så inne i det programet, men det ska jag nog lösa på nåt sätt =)
Satt o klickade lite med det igårkväll....så jag ska nog kunna fixa det...
Har ett brev som ska skickas till henne imorgon med....


Idag var Pia här en stund =)
Kul.
Hon lämnade lite filmer o så till mig som Sonny hade lånat....
Hon lånade ett par nya filmer av mig med sig hem...
Så ikväll har jag o mams legat o kollat ¨på "Dangerous waters" =)
Sen nu inatt kommer jag väl förmodligen sätta igång min favoritfilm =)
haha ja det vet väl alla vilken det är vid det här laget =)
(The Notebook) *ler*
Slutar med att man ligger o lipar som en barnunge inatt....(gör jag var gång jag ser den filmen)...
Suck...tänk den som nån gång upplevde sån kärlek....men jag får trösta mig med att sånt bara finns på film...inte i verkliga livet....


Pia ringde mig sen nu ikväll...då fick dom inte igång dvd:n....
hmmm lite svårt för mig att hjälpa henne härifrån =(
Men jag hoppas dom löste det iaf....


Sen har jag en semester utsomlands att se fram emot 2011 =)
Kul =)
E så sjukt trött på detta liv man har nu som typ går i slowmotion....
Känns som man går under vatten....
Så man får se till o hitta lite guldkorn att sträcka sig efter =)
Detta blev ett hastigt o lustigt beslut som jag bestämde mig för ikväll =)
Jag har varit så jäkla nedstämd o ledsen de senaste dagarna så jag fick göra nåt drastiskt för att ha nått att se fram emot i den supertrista vardagen-...
Men vi får se vart det bär av....Nånstans i Grekland iaf =D
Ska bli såååå najs =)
Det enda e att jag kommer ta en kull på cindy det året....
O troligen blir d jag parar henne februari....går med bebisar i magen 2 månader...till april...kommer ha dom hemma iaf 2 månader o då är vi i juni mån....så jag får satsa på en resa juli agusti =)
perfekt planerat =)
(om allt går som jag vill =P)


På torsdag beger jag mig upp till sjukan i spenshult igen...
Trist att åka ensam....men men...det får gå...gick bra sist ju...
behöver verkligen nytt gips....smarta jag har ju haft benet nere på golvet efter att jag duschat så gipset har blivit helt mjukt framme vid foten....inte för det gör så mkt för det är inte där det är opererat....men ändå...


Nä nu ska jag sätta ¨på min film så jag kan snyfta lite ....

Godkväll på er!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0