Lustigt samtal

*****

Lustigt samtal imorse.....
kunde inte mer än skratta...
***

Hade lite planer på att bege mig bort till lägenheten idag....
Men vet inte riktigt hur jag gör än...
hade verkligen behövt att damsuga o så där.....
men men...
Känns inte så lockande o halta sig bort där för jag har aningen ont i foten idag...tror jag har gått för mkt på den de senaste dagarna...=-/

***

Jahopp då har min goa vän pernilla lämnat mig =(
Eller ja bara tillfälligt =P
Hon kommer ju hem från thailand om nån vecka igen =D
Hade sååå önskat man kunde byta plats med henne just nu haha
E smått avis får jag påpeka =P
Jag hade inte haft nåt emot att ligga i solen med en kall drink i handen o titta ut på havet ett par dagar...
*önska*
Jaja nästa år blir det semester i Grekland för min del ju =D 
Ska bli sjukt najs =)
Får väl sätta igång med träningen snart, så man vågar visa sig i bikini tills dess haha
Men har ett år på mig så d ska inte va några problem....
Ska sätta igång så fort gips-helvetet kommit av...
*längtar*
man har ju inte rört sig allt för mkt nu när man inte fått belasta benet på ett par veckor....
Men d får vi jobba bort sen...
Måste fan sola med haha....blekare än såhär har jag nog aldrig varit =P
Men för en gångs skull så känner man sig motiverad till o ta tag i simning o träning...de andra gångerna har man inte varit allt för motiverad...nog därför man lagt av efter ett tag =S....haha...
Tur man har ett mål denna gången iaf så man inte lägger av i första taget =P

***

Igår fick jag åkt iväg o köpt nytt schampo balsam o hårinpackning....
Har ju använt ett skit-schampo nu som har fördärvat mitt hår totalt....aldrig varit så slitet...topparna spretar åt alla håll o kanter....grrrrrr.
E elastist som gummi när man borstar nu....grrrr.
Ska fan aldrig mer köpa det märket....
*bojkotta*
***

suck...min rygg tar snart kål på mig helt....fan d räcker inte med att gå o ha ont i benet...man ska få ont i ryggen med för man haltar....
*morr*

ja man är väl lite halvirriterad idag...det märks!
***


Sitter just nu o pratar med Carro på MSN =D
Får snart se till o träffas igen gumman...
har inte träffats sen min födelsedag...evigheter sen nu ju =(
Får ta en krogrunda i Malmö när jag e bättre gåendes haha =P
***


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0