Måste erkänna....

......jag stängde av White Noice 2 efter bara typ 20 min igår....
Feg som man är hahaha


Satte mig ist o kollade på "Bristande Bevis"....
 Ryan Gosling och Anthony Hopkins i huvudrollerna...
O den var bara sååå bra =)
Dom båda spelar verkligen sina roller toppenbra i denna filmen...
O Ryan Gosling är ju en riktigt snygging *ler*
Me like =)'


Idag känner jag att jag håller på o klättra på väggarna....
E uttråkad som f*n!
kan hoppas de närmsta veckorna går snabbt nu så man blir av med gispet o kan förflytta sig lite enklare....
Sjukt trist med gips får jag säga.....

Tänkte ta upp både simning o träning igen så fort gipset e av...
Eller ja...simningen lär ju vänta lite längre än träningen...men träningen kan jag börja med direkt efter avgipsningen...
Skönt =D
Denna gången känner jag mig mycket mer motiverad =)...


Nä om man skulle se till o få i sig lite frukost....
Har inte haft nån aptit på hela dagen....men en naturdiet måste jag kunna få i mig...

Bye!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0