Miniansikte

*******

Ush....min stackars mage har fått fullt med blåmärken av sprutorna jag tar =,(


Min älskade Zack fyllde år idag =)
Så jag gjorde minsann en smörgåstårta....
eller ...mamma gjorde själva tårtan o jag fixade garneringen på den med kiwi, physalis, osv=)
Blev fin =)
Så fick han prsenter osv med =)
Fick en påse hundgodis o en stor boll....men bollen får vi spara tills tjejerna har löpt klart....för han bryr sig just nu bara på dom nämligen...
Men cindy verkar va färdiglöpt för denna gången....skönt att en e klar iaf.
Hihi hon ligger just nu vid mina fötter o väntar på att vi ska gå in i sängen o lägga oss o kolla film....
Misstänker att Kelly redan har bäddat ner för kvällen o sig o snott min kudde...gör hon varje kväll nämligen....vi e som ett par hon o jag som kivas om samma kudde (hon har en egen, men ska tvunget ha MIN grrrr)
Ibland vaknar man o ligger helt konstigt...ja då ligger man med huvet på sne utan kudde....o när man vänder sig om för o sno tillbaka kudden så ligger där ett miniansikte på den o tindrar med sina stora ögon o vägrar dela med sig....
Cindy kurar alltid ihopa sig intill mig o vill helst ligga med huvet på min arm....


Weee nu e d snart dags för utställningen i Malmö med mina dogs =)
Hade ju helst velat ställa själv, för jag tycker det e så kul....
men men man har tur som får hjälp att ställa dom nu när jag inte kan gå...
Kelly bara älskar att visa upp sig ju...hon e nog den av dom gillar det mest...
min lilla stjärna =)
Ska bli kul o se vad som skrivs på kritiklapparna =)

Tänkte passa på o köpa några nya fiberfällar när vi e där med....
Cindy ska ju ha valpar om ganska exakt 14 månader, så då lär vi behöva en del fällar=)
Ser ju fram emot det enormt =)
Spännade o se deras teckningar o om d blir tikar eller hanar =)
Vi vet ju redan att det blir 3-färgade valpar iaf hihi

Hade kunnat tänka mig en kull till på Lady med....men vi får se vad som hinns med....
Har ju isf redan hittat hane till henne =)
En vit/röd stilig herre =D
Så i den kullen hade det isf enbart blivit vit/röda valpar...
Men som sagt....vi får se vad som hinns med =)
Hade annars varit smidigt o ta det samtidigt som Cindys kull =)


Nä nu ska jag ta cindy i knät o rulla in min stol till sängen o knuffa bort lilla Kellan från min kudde....
Filmtajm =D


Godnatt på er 




Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hälsa grattis till zack från oss på kennel Quickgold

2010-03-04 @ 12:59:13
URL: http://perlansworld.blogg.se/
Postat av: Helena

Det ska jag göra =P

2010-03-04 @ 13:06:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0