Nervsammanbrott

*****

Åhhhhhhhhh e sååååååååååååå sjukt irriterad idag.....
Känns som jag snart får ett nervsammanbrott!!!!!!!!!!!!!!!


har inte gjort ett piss idag....
legat instängd hur länge som helst nu......
Det enda upplyftande som har varit den senaste veckan är att Pia o Therese har varit här!

Hade man varit ett djur hade ju nån sett till o fått ett slut på lidandet....

De fan inte ett värdigt liv att sitta instängd utan NÅT vettigt att göra....
jag har full förståelse för t.ex de hundar som tuggar sönder väggar o inredning....
Man ser väl snart revor i tapeten efter mig med....


Det enda jag har gjort idag vet ni vad det är?????

DUSCHAT!
BORSTAT TÄNDERNA
SUTTIT VID DATAN!
ÄTIT FRUKOST!
GNÄLLT!
MÅTT RIKTIGT JÄVLA DÅLIGT PSYKISKT!
SOVIT!

Ser iofs fram emot imorgon....
Då ska vi åka o handla....
Hör ni igentligen hur det låter??????
Det enda jag ser fram emot imorgon är att vi ska åka o handla på ICA?!?!?!?!?!?!?!?!?!

Så jäkla sjukt!


O inte kan jag gå o lägga mig o sova nu för det har jag gjort hela dagen!


GGGGGGGGGRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR


Är så äckligt sjukt trött på allt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0