Fågelskrämma--->Jag

******

Idag blev jag glatt överaskad =)
Det ringde på dörren när jag var ensam här nere....
O jag som inte kommer fram till dörren pga hundgrinden som e för ...
Försökte rulla fram rullstolen till fönstret för o se....(bordet stoppade mig)...
Ropade på mamma som var på övervåningen....först ingen respons....
Slutar med att jag får ropa kom in.....
O in kommer Pia o Tess =)
Jättekul =)
Så vi satt här hemma o tog en fika o snackade =)
Tess babymage har ju blivit riktigt stor nu =)
haha fick mig ett gott skratt när tess skulle provköra min rullstol *asg*
Pia tyckte att kelly kunde flytta hem till dom....haha....
hehe tess berättade att var gång dom möter en papillon så påpekar michelle att
 -Helena har en sån vovve haha =)
O Izabella pekar på deras kyl o säger att det är Helenas hund som sitter där (dom har ett julkort med kelley på där från mig nämligen)


Senare i eftermiddags så var vi en sväng nere på ica....
o jag klarade mig galant denna gången...inga panikattacker idag inte haha....


Efter affären var vi hemma hos mig o hämtade min post....
O jag hade fått mina grejer från vista =)=)=)=)
haha mötte grannen med.....
Han frågade om jag hade varit ute o dansat....*ler* (syftade på kryckorna)
Nja denna gången var det inte utgångens fel iaf  =P


Just nu är jag inte för snygg runt näbbet (munnen)...
vet i 17 vad som har hänt.....
jag ser ut som jag nyligen gjort läppförstoring i överläppen....
Helt svullen o röd....o kan knappt snacka =-/
Ska ringa läkaren o höra om man kan få sånna reaktioner av sprutorna jag tar i magen....
Så om ni ser mig i byn så kan ni sluta fundera...jag har INTE gjort nån läppförstoring *ler*
Men men jag känner mig allmänt risig för tillfället ändå....en fågelskrämma hade gjort bättre intryck än jag just nu....
Blek, hängig, svarta ringar under ögonen, munnen som den ser ut och väldigt dåligt gåendes...
Inte alls den Helena jag brukar vara =( *snyft*
 

Fick ett sms idag av en gamal "kompis" som tyckte sig ha sett mig gåendes utan kryckor i byn?????
haha tyvär kan det inte ha varit mig han sett....
Hade han därimot sagt att han såg en haltandes risig fågelskrämma i byn så hade jag kunnat säga d var jag....


Har suttit o kollat ut lite valpnamn inför nästa kull =)
Har hittat 3 tiknamn o 4 hannamn =)
E väldigt nöjd med mina val =)


Nu ska jag snart upp till Oskarström igen för en omgipsning oxå ska dom plocka stygnen *aj*....
Ska väl troligen ha ett nytt recept för sprutorna med....


Nu ska jag koka en kopp the o sen blir det sängen....


Godnatt på er!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0